انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































سایپا رتبه اول فروش در بازار عراق را به خود اختصاص داد
 
 
سایپا رتبه اول فروش در بازار عراق را به خود اختصاص داد
 
مجله خودرو : محصولات گروه خودروسازی سایپا برای دومین سال متوالی در سال 90 نیز با استقبال چشمگیر مشتریان عراقی، رتبه اول فروش خودروی سواری در این کشور را کسب کرد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مجله خودرو» به نقل از سایپا نیوز محصولات سایپا در بازار پر رقابت عراق و در کنار محصولات خودروسازانی مانند شورولت، هیوندای، تویوتا، نیسان و کیا به این موفقیت دست یافتند.

شرکت سایپا با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات خود و نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی دو کشور و همچنین با اتخاذ استراتژی های صحیح بازاریابی ضمن حفظ رتبه اول فروش در بازار عراق سهم بازار خود را نیز نسبت سال قبل افزایش داده است.

برنامه ریزی های انجام شده در زمینه معرفی محصول، بکارگیری روش های موثر ارتقا فروش، ایجاد شبکه خدمات پس از فروش و نهایتاً ارتقا برند ایرانی سایپا، در کسب این جایگاه موثر بوده است.

 در حال حاضر شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در عراق، که در شهرهای متعدد این کشور فعال است، 70 هزار دستگاه از محصولات سایپا که در حال تردد در این کشور هستند را تحت پوشش دارد و دسترسی آسان مشتریان به خدمات پس از فروش و قطعات یدکی با قیمت رقابتی را تضمین کرده که موجب اطمینان خاطر مشتریان این کشور و پذیرش محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا به عنوان خودروهایی با هزینه نگهداری پائین و صرفه اقتصادی بالا شده است.

 با توجه به ظرفیت های موجود برای افزایش فروش محصولات سایپا در بازار عراق و ورود خودروی تیبا به سبد محصولات صادراتی این شرکت، برنامه ریزی های متنوعی برای دستیابی به بخش های جدیدی از بازار این کشور در دستور کار گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته است.



نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در شنبه 6 اسفند 1390برچسب:اخبار خودرو"خبرخودرو"سایت خودرو, | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب
cache01last1661333157